14.11.08

Kenangan kali pertama membuka booth Racun Dunia sendiri


ketika saya menyelak file-file gambar dalam komputer, saya terjumpa gambar semasa Yes Carnival pada 5 - 7 May 2008.
ini pengalaman pertama saya membuka booth jualan buku. walaupun tidak laris, tapi saya tetap gembira mendapat pengalaman baru. salah satu sebab kenapa jualan kurang laku ialah kerana kehadiran ke karnival itu sendiri adalah kurang. tambahan pula remaja2 zaman sekarang kurang yang berminat membaca buku, apatah lagi buku ilmiah. yang datang pon untuk menyertai aktiviti karnival... dan saya sibuk menjual topup yang merupakan produk sampingan di booth saya.

harapan jika ada lagi karnival2 sedemikian saya dapat menjual lebih banyak buku.


mungkin kerana kepenatan, saya kelihatan agak sugul...

2 comments:

tomato_masam said...

ehehe..ngan muka cam tu, orang pun tak berani masuk booth, hee~ senyum ler cket =

hubahuba said...

memang pon, tu pasal tak laku.. ekekekeke